2022 is alweer voorbijgevlogen, een nieuw jaar staat voor de deur en dat verdient een kleine terugblik!

Afgelopen jaar investeerden we met oog op de toekomst en om op de vraag en behoeften van de huidige markt te kunnen blijven inspelen in diverse nieuwe machines.

In totaal werden dit jaar maarliefst 16 nieuwe machines toegevoegd aan onze verhuurvloot.
Onder andere de nieuwe ROCO Ryder 1000, de WIMA HDS-S en HDS-M dichtheidsscheiders, een Hammel VB 950DK, de nieuwste Tana Shark 440D(T) en als kers op de taart 4 nieuwe Pronar trommelzeven type MPB 20.55 maken nu ook deel uit van ons assortiment.

Bekijk hier ons huidig verhuuraanbod

Daarnaast verkochten we met Smet Machinery dit jaar 14 tweedehandsmachines en waren we met zowel onze verhuur- als verkoopservice actief in welgeteld 9 verschillende landen, dit zowel binnen de EU als daarbuiten.

Naast ons reeds bestaande dealership met Precimeca lieten we de opportuniteit om ook dealer te worden in de Benelux voor Roco9 en WIMA Wilsdruffer Maschienen niet aan ons voorbijgaan. Met deze 2 nieuwe dealerships kunnen wij u vanaf heden ook ondersteunen bij de aankoop van een nieuwe kaakbreker en/of dichtheidsscheider.

Ons enthousiast team van medewerkers kreeg afgelopen jaar versterking van 6 nieuwe werknemers.

Kortom, we blikken met een tevreden gevoel terug op het voorbije jaar en willen daarvoor onze klanten en onze leveranciers van harte bedanken!

Activiteit landen 2022 Smet Rental

Hele fijne feestdagen
en een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!

Vanwege team Smet Rental